​Ako schudnúť po 50-ke ​​pomocou zdravej stravy

​Vďaka malým, postupným zmenám v stravovacích návykoch môžete ovplyvniť svoje zdravie aj váhu už za pár dní.


Toto som poradila aj mojej kamarátke, ktorá sa mi pri oslave jubilea posťažovala, že sa jej nedarí schudnúť.


Keď mi túto metódu pochválilo viacero známych, rozhodla som sa, že o tom napíšem príručku. Skúsenosti so zdravou stravou a písaním mám zo svojho dlhoročného blogu, ktorý navštevujú tisíce žien hľadajúcich rady o zdraví v zrelom veku.


Moja príručka je preto venovaná ženám po 50-ke, ktoré chcú lepšie spoznať samy seba, jemne upraviť svoju životosprávu a vidieť trvalé výsledky.


Príručka je rozdelená na 4 týždne. Každý deň sa k vám prihovorím motivačným článkom, v ktorom opisujem fungovanie tela na príhodách zo svojho života. Niekedy vás inšpirujem, niekedy vás prekvapím novými informáciami a niekedy vám vyčarím úsmev na tvári.


Ako to funguje:

Zdravá strava


Táto kniha nie je žiadna nová diéta a ani neobsahuje recepty. Naše telo nám samo vraví, čo potrebuje. Problém je, že sme ho prestali počúvať. Nevenujeme mu pozornosť, pretože namiesto toho počúvame šum z okolia. Skáčeme od jednej diéty k druhej v nádeji, že sa konečne dozvieme, ako schudnúť a ozdravieť, ale efekt stále zostáva v nedohľadne. Teraz máte možnosť získať poctivú stravovaciu príručku, ktorá nie je o rýchlom chudnutí. Jej úlohou je, aby ste sa naučili dodržiavať základné princípy zdravia, pomocou ktorých sa zbavíte nadbytočných kilogramov prirodzeným spôsobom.

Pozitívna myseľ


Pred tým, ako začnete s vyplňovaním, si vďaka správnym otázkam uvedomíte, prečo chcete získať pozitívne výsledky zo zdravej životosprávy a aké ciele chcete s chudnutím dosiahnuť. Stravovací diár urobí z vašich odpovedí dôležitý nástroj pre udržanie motivácie a disciplíny, pretože raz príde bod zlomu, kedy budete chcieť opäť siahnuť po tých čipsoch alebo zákusku. Ak ste sa už v minulosti hľadali spôsob, ako schudnúť, viete o čom hovorím. Nadšenie nie je trvalé a po čase začne vyprchávať. Vďaka jasným dôvodom a cieľom však tentokrát vydržíte.

​​Stravovací denník


Okrem množstva zaujímavých príbehov a informácií o zdravej strave a životnom štýle po  50-ke,informácií v podobe článkov je dôležitá aj časť príručky, v ktorej si každý deň zapíšete všetku svoju stravu. Zapisovanie stravy slúži na odhalenie vašich návykov a uvedomenie si, čo zvyknete jedávať a aký to má dopad na váš organizmus. Vďaka tomu a informáciám v príručke budete môcť svoje návyky prispôsobiť tak, aby sa to pozitívne odzrkadlilo na vašom zdraví a váhe.

Toto je presná príručka
pre zdravie a štíhlosť po 50-ke

Už pomohla mnohým ženám na ceste za štíhlosťou a zdravím.

V kníhkupectve Martinus sa v januári 2019 stala najpredávanejšou knihou týždňa.

Spätná väzba od čitateliek hovorí za všetko:

"


Julkine rady a jej vlastné skúsenosti so zmenou životného štýlu poznám vďaka článkom z internetu, sledujem ju aj na sociálnej sieti. Keďže je pre mňa veľmi inšpiratívna, hneď som si jej knihu objednala.


Katarína

"


Tá kniha je úžasná, myslím to úprimne a vážne. Tak fantasticky a zrozumiteľne je napísané ako funguje organizmus, som dávno nečítala. Vedela som, čo je zdravé, ale prečo je to takto správne, som sa dozvedela z tejto knižky.


Ľubica

"


Kniha Štíhla a zdravá po 50-ke sa mi páči, inšpiruje ma a zároveň mi veľmi pomáha na ceste k vysnívanej postave a samozrejme spokojnosti, čo ide ruka v ruke so zdravím.


Vlasta

Júlia Čížová © 2019